Madagascars National Dag 2day

Happy National Dag My sweet Family..Try to have fun now and just enjoy your evening...Im to much tired so I wll just sit and relax and not doing much...

Jag sov,plötsligt ringde min cellphone.Såg att de var min mamma som ringde,så jag svarade men inget ljud fick jag  så jag antog att de var nog fel på ljudet så jag la på och hon ringde upp mig igen.Men då säger hon något på malagasyska som jag inte förstår,jag tror att jag hör annat ju med att jag har precis vaknat av hennes samtal.Men så säger hon Ha en glad national dag och jag säger:
-Va!!?
-De är Madagascars national idag...
-aha???
-Detsamma mamma,de hade jag verkligen glömt...Så säger hon att hon och min syrra skall äta mormors specialite saknar hennes mat...snart hoppas jag att jag får smaka på de också..pallar verkligen inte att beskriva vad de är just nu..I will tell you later what that kind of food is that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0