Mmmm...here u have some little 2 read dear

Salam


Al7amdeallah känner mig ganska konstig idag,tänkte vänta ut i helgen och får se vad som händer.Sitter i köket och kollar mina email.Hade precis vaknat och tagit en dusch skall sedan yala till jobbet,känns som de kommer att vara en lång dag.Jag är inte direkt på bra humör heller men vad gör man ,måste ibland göra saker som man inte har lust till.Måste säga att sub7anallah va tiden går så snabbt,känns som man knappt hinner med något även om man är ledig.Idag senare efter jobbet hade jag bara tänkte mig att ägna mig åt min blogg,tycket att de behövde förnyas och gör ett och annat med den.Men satte jag mig lite idag för att min syrran ville ha något att läsa på min eftersom lite ibland kollar hon bloggens förändringar...så typ ok ok jag skall väl gå och skriva något eller så..anyhow most go now u wl c some change of my blogg later on so tke and c u later yalla ma3salam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0